Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Natalie Solmanson Gonzalez 27 maj, 09:59
Hej! Jag kan bemanna kiosken den 24/6 (dock helst bara kiosk och inte grill, om ni inte vill ha brända hamburgare)
Den 27/6 är vi borta. Om man får önska! :)
Martin Söderberg 27 maj, 10:11
Härligt Natalie!
Karin Hollman 27 maj, 10:27
Hej! Vi är tyvärr bortresta hela den veckan så vi hoppas innerligt att vi kan få ett uppdrag till hösten istället.